Podcast: Uz proaktivnost i angažman moguće je pronaći poslodavca baš po mjeri
Foto: CanvaPro

Irena Petrović je suradnica u komunikacijama koja je bogato radno iskustvo stjecala kao studentica i nakon studija novinarstva na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Napravila je pravi LinkedIn boom kada je objavila proaktivan oglas da je u potrazi za poslom. U šumi zahtjeva i oglasa poslodavaca smatra da je moguće pronaći poslodavca baš po mjeri, ali i da svaki kandidat treba kvalitetno strukturirati svoj dan, posložiti prioritete, pronaći sebe u svim oglasima i na kraju, doći smiren na razgovor za posao.

Razgovaramo o medijskom izvještavanju o vidljivosti nezaposlenih mladih, ali i o važnosti volontiranja - Irena je svoju drugu obitelj pronašla u Društvu za komunikacijsku i medijsku kulturu. 

Razgovarala: Petra Begović


Tekstualnu inačicu ovog razgovora možete pronaći ovdje.


Projekt ‘mimladi.hr - novo lice naslovnice’ sufinancira Europska unija sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu od 800.070,02 HKR. Trajanje projekta je dvije godine, a ukupna vrijednost projekta iznosi 941.258,85 HRK. Sadržaj članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.

Skip to content