Pozitivnu priču o mladoj osobi koja pokreće promjene i osvaja svijet svojim poduzetničkim koracima – lako je pronaći, svjedoči novinarka Poslovnog dnevnika Lucija Špiljak. U podcastu donosimo odgovore na ova pitanja: Postoje li natječaji na kojima mlade osobe mogu osvojiti vrijedno iskustvo? Servira li se publici sadržaj koji se čita? Što je danas poželjno na tržištu rada? Koliko su nezaposlene mlade osobe otvorene prema medijskim nastupima? Budite aktivni i pronađite raznolike informacije u svom okruženju.
Razgovarala: Petra Begović
Tekstualnu inačicu razgovora možete pronaći ovdje.
Projekt ‘mimladi.hr - novo lice naslovnice’ sufinancira Europska unija sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu od 800.070,02 HKR. Trajanje projekta je dvije godine, a ukupna vrijednost projekta iznosi 941.258,85 HRK. Sadržaj članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.
