Docent na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i kolumnist Večernjeg lista i Vijenca Boris Beck govori o društvenim i medijskim fenomenima. Naglasio je da je budućnost u medijima na onim djelatnicima koji već sada čine napore da svijet bude ljepše mjesto. Upravo su mediji ključni za uključivanje nevidljivih skupina u društvo. To mogu činiti pričanjem priče o postignućima i životu nezaposlene osobe koji je često zanimljiviji od života bogatih i slavnih o kojem često čitamo, slušamo i gledamo.
Razgovarala: Petra Begović
Tekstualno inačicu ovog razgovora možete pronaći ovdje.
Projekt ‘mimladi.hr - novo lice naslovnice’ sufinancira Europska unija sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu od 800.070,02 HKR. Trajanje projekta je dvije godine, a ukupna vrijednost projekta iznosi 941.258,85 HRK. Sadržaj članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.