Podcast: Digitalni mediji stvorili su nova zanimanja u odnosima s javnošću koja stari PR-ovci nisu mogli ni zamisliti
Foto: CanvaPro

Komunikcijski stručnjak, doktor znanosti Davor Trbušić u podcastu otkriva kako izgleda praktičan rad u jednoj od najpoželjnijih struka, odnosima s javnošću, kao i kako se ova profesija promijenila od kad je on studentske klupe zamijenio katedrom. Danas Davor podučava buduće komunikologe i PR-ovce o digitalnim medijima, copywritingu, content-u i ostalim aktivnostima odnosa s javnošću. Što danas može istaknuti mlade stručnjake odnosa s javnošću na tržištu rada, kao i kako izgleda put od ideje do realizacije projekta "Koordinacija" saznajte u novom podcastu.


Razgovarao: Lovro Radeljak

Tekstualno inačicu ovog razgovora možete pronaći ovdje.


Projekt ‘mimladi.hr - novo lice naslovnice’ sufinancira Europska unija sredstvima Europskog socijalnog fonda u iznosu od 800.070,02 HKR. Trajanje projekta je dvije godine, a ukupna vrijednost projekta iznosi 941.258,85 HRK. Sadržaj članka isključiva je odgovornost Svjetskog saveza mladih Hrvatska.

Skip to content