Završene stručne edukacije za medijske djelatnike u sklopu projekta “mimladi.hr – novo lice naslovnice”

Svjetski savez mladih Hrvatska (SSMH), osluškujući potrebe mladih u Hrvatskoj,
prepoznao je problem nekvalitetnog izvještavanja o problemu nezaposlenosti mladih u
medijima. Mladi koji se suočavaju sa statusom nezaposlenja, u medijskom prostoru su
nerijetko prikazani kao statistički alarmantna, ali i pasivna društvena skupina. Uz to,
prevladava model prebacivanja medijske odgovornosti problema nezaposlenosti na javne
vlasti, pri čemu je uočljiv nedostatak istraživačkog znanja medijskih djelatnika o načinima
podizanja vidljivosti problema mladih.

Kao odgovor na taj problem SSMH je osmislio projekt “mimladi.hr - novo lice naslovnice
kojim se, uz partnere Filozofski fakultet Osijek i udrugu Generacija.hr - Udruga za
promicanje medijske kulture, međugeneracijske solidarnosti i zaštite prava mladih, obitelji i
umirovljenika, prijavio na natječajni poziv Mediji zajednice Ministarstva kulture i medija.
Projekt je odobren i sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog
programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014. - 2020. u iznosu od 800.070,02 HRK, dok
cjelokupna vrijednost projekta iznosi 941.258,85 HRK

Cilj projekta ‘mimladi.hr - novo lice naslovnice’ je stručnim edukacijama osposobiti
medijske djelatnike
koji će stručnim i kvalitetnim medijskim objavama podići svijest o
problemima, potrebama i mogućnostima mladih te im pomoći pri zapošljavanju.

Stručne edukacije s područja novinarstva održali su profesori s Filozofskog fakulteta Osijek.
Njihovo bogato iskustvo u radu s mladima te znanstveni radovi u kojima su se bavili
ponašanjem mladih na internetu, uvelike su pomogli medijskim djelatnicima shvatiti
ponašanje mladih na internetu. Rezultati istraživanja o informacijskim potrebama mladih koje
je provedeno u sklopu projekta, također je bilo jedan od temelja stručnih edukacija. Medijski
djelatnici ocijenili su kvalitetu stručnih edukacija s područja novinarstva ocjenom 4.38 od
mogućih 5
, a jednakom ocjenom ocijenili su i stručnost predavača.

Drugi dio stručnih edukacija s područja suvremenih medija održao je Mario Glasnović iz
tvrtke EDUKOS - Centar znanja d.o.o.. Kao osoba koja se bavila novinarstvom,
marketingom i suvremenim medijima, na zanimljiv i dinamičan način prenio je svoja iskustva
iz prakse. Medijski djelatnici naučili su kako sadržaj prilagoditi i plasirati mladima te kako
koristiti komunikacijske kanale koje danas mladi svakodnevno koriste. Kvalitetu edukacija
medijski djelatnici ocijenili su s ocjenom 4.55 od mogućih 5, dok su stručnost predavača
ocijenili s visokih 4.68 od 5.

Nakon završenih stručnih edukacija, medijski djelatnici će od kolovoza 2021. do srpnja 2022.
godine pisati o temi nezaposlenih mladih. Kroz edukacije i radionice medijski djelatnici stekli
su nova znanja i usavršili vještine istraživačkog novinarstva koje će koristiti u pisanju
članaka i snimanju podcasta. Tako će se poboljšati kvaliteta medijskog izvještavanja te
podići svijest o problemu nezaposlenosti mladih, a otvaranje prostora za dijalog i poticanje
konstruktivne javne rasprave pomoći će njihovu (re)integraciju u društvo. Sav medijski
sadržaj bit će objavljen na ovoj web stranici zaposljavanje.mimladi.hr. Pratite nas!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Skip to content